Vydavateľstvo Mediage, špecialista na vydávanie lifestyleových magazínov, bolo založené roku 1999 a ako jediný vydavateľský dom na Slovensku získal 37 prestížnych ocenení „Zlatá pečať“ za najlepší časopis roka.
Do súčasného portfólia vydavateľstva Mediage patria exkluzívne tituly MIAU, INTERIER|EXTERIER, GOLDMAN, pri ktorých tvorbe sa kladie veľký dôraz na originálne texty s vlastným uhlom pohľadu autorov, kultivovanú prácu s jazykom, štýlom textu, jedinečné fotografie svetových fotobánk, originálnu grafiku a dizajn.
Vzhľadom na skutočnosť, že všetky tituly vydavateľstva Mediage disponujú čitateľským zázemím s najvyššou bonitou, využívajú ich na svoju prezentáciu predovšetkým silné spoločnosti a svetové značky.
Segment
Exkluzívne médiá
Charakteristika
Selektívne lifestyleové magazíny
Parametre
Papier – exkluzívny ušľachtilý papier z fínskych smrekov, poľských osík a mramoru
Rozmer – atypický (222 x 275 mm), ponúka lepšie možnosti pre výrazné grafické stvárnenie
Rozsah – 132 strán (základ)
Grafický koncept – originálne vytvorený vlastným grafickým štúdiom
Tlač – Neografia Martin, špecialista na vysokokvalitné knihárske a časopisecké produkcie
Cieľová skupina
Moderní ľudia, bohatí duchom, resp. peňaženkou. Tá prvá skupina si potrpí na duchovnú náročnosť, tá druhá na imidž, pričom obe skupiny preferujú pri svojom výbere selektívnosť – podľa značiek, ktoré garantujú jednak kvalitu, jednak trendovosť
Distribúcia
Distribúcia jednotlivých čísel je orientovaná do stredných a väčších miest a pri významných komunikačných centrách, kde sa sústreďuje cielená vzorka čitateľov
Bonita čitateľa
V porovnaní s ostatnými domácimi titulmi ide o 3-násobok
Využitie remitendy
Nepredané časopisy sa nenechávajú skartovať, ale sa redistribuujú zmluvným partnerom: VIP spoločenské podujatia, golfové turnaje, top slovenské hotely, divadlá (Bratislava, Trnava, Nitra), kiná/multiplexy, salóny krásy, v letnej sezóne: paluby lietadiel, medzinárodné autobusové linky
Obsahová stratégia
Pri tvorbe obsahu svojich magazínov reflektujú redakcie vydavateľstva Mediage moderný životný štýl, a ten približujú z netradičných uhlov pohľadu, zároveň kladú dôraz na originálne texty, na kultivovanú prácu s jazykom, na jedinečné fotografie a výraznú grafiku, pričom jednotlivým článkom venuje veľkorysý priestor; toto všetko komponuje do celku, ktorý harmonizuje od úvodnej strany až po poslednú
Komerčná stratégia
Vydavateľstvo Mediage vo svojej komunikácii smerom k čitateľovi podporuje orientáciu predovšetkým na značky, ktoré na rozvinutom trhu fungujú ako garant kvality aj ako druh informácie o úrovni produktov
Štruktúra inzerujúcich klientov
V portfóliu obchodných partnerov časopisov vydavateľstva Mediage dominujú svetové značky a silné spoločnosti slovenskej proveniencie
MIAU
1999, 2008, 2010, 2011, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022
GOLDMAN
2002, 2004, 2010, 2011, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020
INTERIER
2010, 2011, 2013, 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020
GOLDCAR
2006
SIX STARS
2010
Moderní ľudia, ktorí vo svojom živote preferujú kvalitu, selektívnosť a trendovosť.
Stredné a väčšie mestá, stredné vyššie vzdelanie, stredné a vyššie príjmy.
The Mediage Publishing Company, a specialist in the publication of lifestyle magazines, was found in 1999 and is the only publishing house in Slovakia with 37 x prestigious Gold Seal (Zlatá pečať) awards for magazine of the year.
Nowadays, portfolio of Mediage Publishing includes exclusive titles MIAU, INTERIER|EXTERIER, GOLDMAN, in which the big emphasis while making process is on original articles with author’s own point of view, cultured form of language, text style, unique photographs of world known photo banks, original graphics and design.
Considering all the titles being followed by the highest class of readers, our magazines are used for presentation by several strong companies and world class brands.
Segment
Exclusive media
Characteristics
Selective lifestyle magazines
Parameters
Paper – exclusive refined paper from Finnish spruce, Polish aspen and Norwegian marble
Layout – non-standard (222 x 275 mm), offers better conditions for strong graphic design
Length – 132 pages (basic)
Graphical concept – based on an original design
Printing – Neografia Martin, a specialist in high quality book and magazine production
Target group
Modern people with plenty of ambition or net financial worth. The first group is highly interested in excellence, the second about image but both groups prefer choosing carefully – looking for brands that guarantee both quality and fashion
Distribution
The distribution of individual numbers concentrates on medium sized and large towns and important transportation centres where the target readership is concentrated
Advertising income per reader
This is three times higher than in other domestic titles
Use of returns
Unsold magazines are not pulped but are redistributed to the publisher’s contractual partners: VIP social events, golf tournaments, top Slovak hotels, theatres (Bratislava, Trnava, Nitra), cinemas/multiplex cinemas, beauty salons, in the summer: on planes and international coaches
Content strategy
In planning the content of all its magazines, the publishing house Mediage aims to present lifestyle themes from unusual points of view. It seeks to highlight original stories, cultivated use of language, unique photography and design in the magazine and gives generous space to individual articles. This is all combined into a whole that is harmonious from beginning to end
Commercial strategy
In its communication with readers, Mediage tries to encourage a focus on brands that act as a guarantee of quality in a developed market or as a specific type of information about the product behind the brand
Structure of advertising clients
Mediage’s portfolio of commercial partners for its magazines is dominated by global brands and strong companies of Slovak origin
MIAU
1999, 2008, 2010, 2011, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022
GOLDMAN
2002, 2004, 2010, 2011, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020
INTERIER
2010, 2011, 2013, 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020
GOLDCAR
2006
SIX STARS
2010
Modern people, who prefer quality, selectivity and trends in their lives.
Medium to bigger cities, medium to higher education, medium to higher salary.